tirsdag den 5. februar 2013

Smuk og Simpel by STINE A

Stine A ørestikker - 7 DOTS 600,- 

Længe har jeg kigget på disse smukke ørestikker fra STINE A, jeg har fuldt med på deres hjemmeside som i kan finde her. Og jeg kan godt fortælle jer, at jeg fik julelys i øjnene, da min søde kollega Christine, skrev til mig fordi hun havde dem, men aldrig brugte dem. 
Egentlig er det en længere historie, som i altså lige får æren af at høre. Det er fordi Christine til vores julefrokost med arbejdet, havde forelsket sig i en nederdel inde fra os (H&M). Da jeg så fortalte hende at hun kunne købe min for sølle 50,-, gjorde hun det i stedet for 129,-
Så skrev hun til mig forleden og spurgte om det var de her ørestikker jeg så godt kunne lide, og det var det jo så. 
Så var Christine så sød at sige jeg kunne få dem i stedet for, hvis jeg ville. Jeg tror jeg hoppede op og ned af glæde. De er så smukke og enkelte samtidige metal farven giver dem lige et rå udseende.
Håber i alle har haft en fantastisk dag! 

Kram Camilla 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar