tirsdag den 29. januar 2013

Hår model på hansenberg

F**k 

Ej, det må man ikke sige, Selvom jeg tror jeg er ret undskyldt.
Nu sker det altså. For noget tid siden spurgte min frisør og træner Sanne, mig om jeg kunne tænke mig at sidde hårmodel til hendes mini svendeprøve, og jeg kom nok lidt til at sige ja til det!! Hvilket jeg er vildt nervøs for. Jeg har altid haft langt hår, men nu... Nu ryger det hele. 
Puuha, jeg bliver også bare rigtig nervøs på Sannes vegne, det skal nok blive godt, men det er altså mit hår der skal give hende den gode karakter. Lad os håbe på det bedste!
Håber i får en fantastisk dag!

Masser af krammer
Camilla  



Billedet er taget for et halvt år siden, i en mindre brandert. Beklager  den kiksede mund jeg laver på billedet, men det var lige det eneste der lå på min computer, hvor man kunne se håret. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar