søndag den 24. februar 2013

Isabel Marant -En af modeverdens største kommercielle successer.



Kender i følelsen af at føle man ser sig selv på en eller anden måde, i en anden person. 
Idag fik jeg øjnene op for den franske mode designer Isabel Marant. Som underligt nok minder om den person jeg er, på så mange måder!  Læste en artikel med hende i denne måneds Cover, hvor hun selv udtaler følgende "For mig handler god stil om at kende sig selv, sin egen personlighed, og vide, hvad der klæder én. Det handler ikke om trends og ikke om, hvad der er moderne"
Jeg er selv meget typen, som går efter det jeg godt kan lide! Og ofte ikke hvad alle andre har. Selvom jeg går meget op i hvad jeg har på, er der stadig plads til at være sig selv. Jeg synes det er utrolig vigtigt at huske at være sig selv, og ikke udgive sig for at være en, man i virkeligheden ikke er. 

I artiklen står der så meget om Covers oplevelse af Isabel. Designeren er lidt en sjov person, hvilket jeg er blevet helt vild med, der står også at hun mere eller mindre har det samme på, forståes på den måde at hun f.x. har 20 par stiletter i samme skikkelse. Fordi når Isabel finder noget som hun rigtig lide, gør hun ofte det at hun køber det igen.  
Jeg bliver utrolig fascinerede af den franske mode gud. Fordi hun gør hvad hun er bedst til, og det hun holder mest af. Og det at man kan være så stor, men alligevel hvile i sig selv, på så mange måder
Ville bare lige fortælle om den fantastiske åbenbaring jeg fik da jeg læste om Isabel Marant. I kan se lidt af hendes værker her!
Godnat :-) Kram Camilla 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar