fredag den 15. februar 2013

Gammel Skagen - Mit stillerum 



Så er jeg endelig kommet hjem fra en helt igennem fantastisk tur til Skagen, med min dejlige familie! Mine forældre er så heldige at have en lille time share lejlighed ved gammel Skagen, som bare er det perfekte sted til fuldstændig at koble af. 
Meeen.. Helt at koble af, kom det nu ikke hele tiden til at være. Der var da også plads til en lille omgang shopping, både i Skagens fantastisk antikke butikker, men også da vi var et smut i centeret Metropol i Hjørring. Hvor jeg begge steder har gjort mig nogle dejlige køb. Se min fine liste hihi: 

Neglelak fra OPI - Metallic 4 life.
Øjnskygge fra Nilens Jord - No. 638.
Blush fra Nilens Jord - No. 704.
24-times ansigtcreme fra Plaisir. 

Blazer fra H&M 
Blandet størrelses ringe fra H&M 
Jeans fra H&M 

Skagen sensommer the fra det lille kaffehus. 


Det var de fine køb jeg fik gjort mig. Her er lidt stemnings billeder fra Skagen.
Håber i alle har haft en dejlig ferie, og er klar på at starte op igen.
Kys Camilla 



Min skønne lillesøster Yasmin og jeg. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar